OHJE BEAGLE RY:n HOPEISESTA ANSIOMERKISTÄ

Beagle ry osoittaa tunnustuksensa beaglein päämäärien hyväksi ansiokkaasti toimineelle henkilölle antamalla hopeisen ansiomerkin.

Merkki jaetaan ensimmäistä kertaa vuonna 2023 yhdistyksen toimittua Uudenmaan kennelpiirin alueella 60 vuotta, poikkeuksellisesti useammalle henkilölle.

Hopeisen ansiomerkin myöntäessään Beagle ry:n tulee olla yksimielinen. Beagle ry:n hopeista ansiomerkkiä voi hallitus jakaa korkeintaan kaksi vuodessa.

Beagle ry:n hopeista ansiomerkkiä voidaan antaa henkilölle, joka on vähintään 6 vuoden ajan ollut Beagle ry:n jäsen.

Henkilö on toiminut yhdistyksessä aktiivisesti ja on toiminnallaan mahdollistanut yhdistyksen toimintaa.

Tuusula 13.2.2023

Samuli Seppälä, puheenjohtaja                                                 Titi Rolin, sihteeri